RaiffaizenAlex
RaiffaizenAlex
Зарегистрирован:
30 января 2018

Последний раз был на сайте:
23 июля 2021 в 18:47
Просмотров профиля:
Сегодня: 0
Всего: 952

RaiffaizenAlex

Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия
0
23 июля 2021, 18:47
# Самый ужасный. наглый персонал и банк
Доброго вечора! Маємо інформацію, що з вами зв’язалися працівники відділення та врегулювали виниклу ситуацію Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
23 июля 2021, 18:42
# Райфайзен мошенники
Доброго вечора! Банк прийняв рішення про разове повернення коштів, списаних як процент за недозволений овердрафт. При цьому, просимо Вас все ж таки звернутися в чаті системи «Райффайзен онлайн» або до Інформаційного центру Банку та отримати інформацію про причини його виникнення та способи запобігання цього в майбутньому. Сподіваємось, що в подальшому користування нашою карткою викликатиме виключно позитивні емоції. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
23 июля 2021, 11:08
# Черги
Доброго дня! Перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors, введіть свій ідентифікаційний номер та зможете побачити данні виконавців та зв’язатися з ними для вирішення питання щодо можливості зняття арешту. На даний час, жодні списання з рахунку поки що не здійснювались. Повторно рекомендуємо Вам звернутися в чаті системи «Райффайзен онлайн» зможемо надати детальнішу інформацію. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
22 июля 2021, 18:59
# Задовбали смсками
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та створені незручності. Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися представники Інформаційного центру Банку, повідомили про причини виникнення ситуації та її вирішення. Сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
21 июля 2021, 18:28
# Издевательство над клиентами
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за повторення даної прикрої ситуації. Обов’язково вживатимемо заходів для недопущення подібного у майбутньому. Можливість користуватися рахунком відновлена. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
21 июля 2021, 12:42
# Банковский терминал
Доброго дня! Маємо інформацію, що заявка виконана. Приносимо вибачення за затримку. Дякуємо за розуміння та сподіваємось, що жодних неприємних ситуацій більше не виникатиме. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
20 июля 2021, 14:55
# Ужасное качество предоставляемых услуг!!!
Номер телефона бачимо у заявці, розпочинаємо перевірку. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
0
15 июля 2021, 19:51
# Хотел открыть карту, Больше не хочу.
Доброго вечора!
Маємо інформацію, що Вам зателефонував працівник Банку, приніс вибачення за неприємну ситуацію та домовився про подальшу взаємодію Впевнені, що подібне більше не матиме місце. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0
15 июля 2021, 12:35
# Хотел открыть карту, Больше не хочу.
Інформацію про ПІБ бачимо у заявці, ініціювали проведення перевірки. Також, маємо зазначити, що в будь-який зручний для Вас час, Ви можете здійснити відкриття рахунку на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif та замовити виготовлення картки і її надходження у будь-яке відділення. Потім, за дзвінком до Інформаційного центру призначити зустріч до менеджера на встановлений час, позачергово отримати обслуговування, підписати документи та забрати картку. Сподіваємось, що Ви все ж таки зміните своє рішення та станете Клієнтом Бану і в подальшому співпраця з нами буде викликати у вас лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+5
12 июля 2021, 16:05
# Закрыть счет не так и просто
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за тривале вирішення питання та заподіяні незручності. На жаль, картковий рахунок іще на стадії закриття, намагаємось прискорити процес. З Вашого боку, жодних додаткових дій робити не потрібно, не хвилюйтеся, будь ласка, найближчим часом питання буде вирішене остаточно. Що стосується обслуговування у відділенні Банку, працівникам наголошено на недопустимості подібних ситуацій в майбутньому. Запевняємо Вас, даний випадок не залишився буз уваги працівників контролюючого підрозділу. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0
8 июля 2021, 11:46
# Дискриминация по отношению к неслышащим людям.
Відповіла в особистих повідомленнях
0
7 июля 2021, 19:05
# ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАБОРГОВАНОСТІ - ШУКАЙ КІНЦІ
Доброго вечора! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікувати вирішення питання. Маємо інформацію, що з Вами був встановлений телефонний зв’язок з та повідомлено про готовність довідки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0
5 июля 2021, 11:46
# Аваль не несет никакой ответственности за безопасность операций по карте.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що Визначити сайти, які підтримують 3-D Secure можна за логотипами «Verified by VISA» «MasterCard SecureCode»

0
2 июля 2021, 18:19
# Такого цікавого відношення до клієнтів ще не бачила

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0
1 июля 2021, 16:50
# Перевод денег со счета на счет/снятие
Доброго дня! Коректна інформація з Вашого питання надана під час візиту у відділення Банку та в чаті системи «Райффайзен онлайн». Також запропоновані варіанти вирішення питання, будь який з них Ви можете обрати. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Страницы: 123456