Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Перепрошуємо! Уточнили інформацію та хочемо повідомити, що перенесення терміналу ще у процесі та його переміщення відбудеться продовж трьох тижнів.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Вітаємо!
Так, вже можете користуватись терміналом.
Хочемо звернути Вашу увагу, що P2P-переказ може займати від декількох хвилин до 3-х робочих днів. В даному випадку це був переказ між двома банками, тому такі платежі дійсно можуть опрацьовуватись довше.
Вітаємо!
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що консультація нашими фахівцями була коректною, адже відповідно до вищезгаданого закону термін зарахування та обробки міжбанківських платежів може тривати до 3-х робочих днів. На жаль, поки платіж знаходиться в обробці у нас немає технічної можливості скасувати його чи пришвидшити обробку.
Сподіваємося, в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємося всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.