Минфин - Курсы валют Украины

Установить
ivanina

ivanina

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 08:00

На Минфине с 1 января 2015

Заблокировать

Записи

2

24 апреля 2021, 02:44

Абанк

# А — банк не можна довіряти!
Есть ответ банка

Моє знайомство з, А — банком почалося з негативу, та на жаль так і не вийшло в позитив. Коли я звернувся вперше в цей банк з проблемою, через те, що мені постійно докучали дзвінками і повідомленнями їх колектори про якийсь борг якоїсь не знайомої мені особи. Менеджер запропонувала мені стати клієнтом банку, мовляв телефон зареєструється в базі під іншим ім\'ям і проблема вирішиться автоматично. Я оформив тоді на свою голову картку «зелену», але дана проблема «переслідувала» мене ще кілька років. Хоча карткою стало начебто й зручно користуватися, що я навіть дружині оформив таку ж. Все б і нічого, та от новий сюрприз, у дружини заблокувалася картка і вона не могла користуватися власними коштами (намагалася розрахуватися карткою в магазині), опинилася в дуже незручній ситуації. Як потім виявилося, що рахунок ще й опинився в мінусі після цих «маніпуляцій». Хоча в додатку відображався позитивний баланс. Далі спілкування з менеджерами і консультантами, це щось. Таке враження, що ці люди з іншого виміру. Описую проблему в чаті, мені у відповідь у Вас все добре, гроші на рахунку користуйтеся і скидає свої скріни на яких гроші є. Пишу, що в мене інші цифри і скидаю у відповідь свої скріни. Він мені ок я оформив заявку в технічний відділ Вам зателефонують. Яке ж вирішення? Два дні ніхто так і не зв’язався з приводу вирішення питання. Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скріншоти». Висилаю скріншоти знову. Телефонують і повідомляють, що зв’яжуться через два дні. Потім три дні телефонувала менеджер і розповідала чому на рахунку від\'ємний баланс. Кредитний ліміт встановлено нульовий. Словом, дуже прикра історія і не приємні враження в, А — банк.

1 января 2015, 17:34

Дельта Банк

# Обережно! Банк - шахрай!
Есть ответ банка

3 квітня 2014 року оформив «Ощадну картку №1 debit». Маю на руках підписаний банком договір, а також тарифи на обслуговування відповідної платіжної картки. Там чорним по білому написано, що СМС інформування НЕ ТАРИФІКУЄТЬСЯ. Весь час мого користування цим продуктом я був впевнений на 100%, що так воно і є. І ось перед Новим роком хотів скористатися тим невеликим залишком на власному рахунку, але тут перший новорічний сюрприз — картку заблоковано. У відділені сказали почекати кілька днів (як раз до нового року). Почекав. А тут несподівано сюрприз №2 від «Дельта банк», той залишок БАНК ЗАБРАВ СОБІ за послуги СМС інформування. Телефоную на гарячу лінію 0800500600 — не працює. Довелося дзвонити на платний київський номер, там мені пояснили, що з 1 грудня виявляється тарифи тишком було змінено. На питання чому ж не попередили мене про цю зміну відповіли, що така інформація була розміщена на сайті банку. (Тобто керівництво банку вважає, що абсолютно всі клієнти «Дельта банк» є користувачами інтернет і при цьому вони, щодня сидять на їхньому сайті моніторячи всі останні зміни тарифів.) Класичний шахрайський розрахунок — за 5 гривень звичайно ж ніхто позиватися до суду не буде, та якщо хто вчасно не спохватився, то дивись потихеньку гроші й попливуть до банку з тисяч рахунків ошуканих клієнтів.


Главная/

ivanina