По-перше, спілкуватися з вами немає ніякого бажання і немає сенсу. Осудження замість спостереження, вчіться взаємодіяти з людьми. По-друге, читайте не вибірково, а повністю. Я спілкувалась перед відвідуванням відділення з оператором в чаті. За комісію у 240 грн сказав співробітник банку на відділенні, тож «вранье» про яке ви пишете, відноситься саме до співробітника банку. То хто ще повинен вибачатися, з вашої логіки? Може співробітник за некваліфіковане надання інформації по тарифам банку? Проте це ваше і мені вибачення не потрібні. Потрібно вирішувати питання, а не взбивати повітря. Сидіти і критикувати — це ваша парафія, як диванного критика. Тож не витрачатиму на спілкування з вами свій час.
Дякую. Так, про це мені сказав співробітник колия спитала про можливі варіанти зняття все ж таки без комісії і я про це згадувала у коментарі. Проте немає бажання ще на місяць заморожувати вже 500 євро.
Щоб виявляти до моїх слів недовіру, потрібно бути присутнім при розмові із співробітником банку. Мені немає сенсу іскажать ситуацію. А ось ваші емоційні коментарі, а тим більше капсом))) а також фраза «ну і клієнт пішов» ставлять під сумнів вашу неупередженість і смахують на причетність до банку. В мене, наприклад, є підозра, що ви бот від банку. За 240 грн сказав безспосередньо співробітник, то за «що купила, за те і продала» як то кажуть. І це ще один факт, який вказую на недостатню кваліфікацію співробітників.
Я тоже об этом подумала.
Но оплату пока жду, еще не поступала
Добрый день.
Только что звонили из СК. Пересмотрели мой запрос. Возмещение одобрено. Жду возмещения от СК на карту, обещали в понедельник.
А где список забудовников, которые попадут под мараторий? Я его так и не нашла