► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

«Не можете додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері? За кілька кліків повідомляйте про проблеми зі звʼязком у застосунку «Дія», — йдеться у повідомленні.

Зазначається, що відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття.

Як повідомити про проблему зі звʼязком у «Дії»

  • Відкрийте застосунок «Дія» і на головному екрані натисніть «Відсутній звʼязок»
  • Надайте одноразовий доступ до геолокації.
  • Вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень.
  • Виберіть оператора.
  • Уточніть, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
  • Вкажіть, де немає зв’язку: в приміщенні чи на вулиці.

Читайте також: У «Дії» відновили послугу сервіс «єМалятко»

Якщо ж немає інтернету — залишайте повідомлення в «Дії», а коли інтернет повернеться, вона відправиться автоматично.

Далі інформація надійде до Національної комісії регулювання зв’язку. Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.

🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.

💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.

🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.