► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що купували найбільше
Більш ніж половина всіх витрат за останні два місяці року припали на електроніку, одяг та товари для дому, тоді як продукти харчування та косметика показали найвищі темпи зростання порівняно з минулим роком.
«Значні знижки цього сезону залучили споживачів, які стали більш чутливими до цін», — заявили в Adobe, додавши, що продаж товарів зріс залежно від глибини знижок.
Загалом, за даними Adobe, зростання онлайн-продажів було обумовлено підвищенням попиту, а не цін.
Читайте також: У «чорну пʼятницю» американці витратили в онлайн-магазинах майже $11 мільярдів
Багаторічне сукупне зростання цін в останні квартали створило проблеми для роздрібних продавців, оскільки споживачі скорочують витрати та віддають перевагу товарам першої потреби.
Проте попередні дані вказують на те, що онлайн-продаж у «Чорну п'ятницю» зріс.