►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Донедавна лише кілька брендів класу люкс, включаючи LVMH, компанію Kering, бренди годинників Hublot і Tag Heuer та модні бренди Gucci і Balenciaga, експериментували з пропозиціями криптовалютних платежів.
Протягом останніх тижнів французький люксовий універмаг Printemps оголосив про партнерство з криптовалютною біржею Binance та французькою фінтех-компанією Lyzi, щоб приймати криптовалюти, включаючи біткоїни та Ethereum, у своїх магазинах у Франції.
Це зробило Printemps, який спеціалізується на продажі модного одягу, аксесуарів, парфумерії, косметики, ювелірних виробів, а також предметів для дому, першим універмагом у Європі, який впровадив такі рішення.
Даний крок, здійснений на тлі зростання курсу першої криптовалюти, привернув увагу інших брендів, які також розглядають можливість запровадження криптовалютних платежів.
«Було чимало дзвінків — це викликало інтерес», — сказав Девід Прінке, президент Binance France. Він додав, що компанія веде переговори з іншими люксовими брендами.
Виробник розкішних запальничок і ручок ST Dupont повідомив Reuters, що планує приймати платежі в криптовалюті у двох магазинах в Парижі до свят.
Круїзна компанія Virgin Voyages цього місяця запропонувала свій перший продукт із оплатою біткоїнами — абонемент вартістю $120 000, який дозволяє протягом року відпочивати на круїзних лайнерах.
Регулятори давно попереджають, що такі криптовалюти, як біткоїн, є активами з високим ризиком і мають обмежене використання в реальному світі. Висока волатильність була ще однією перешкодою для широкого впровадження крипти як засобу платежу.
Але обіцянки підтримки з боку новообраного президента США Дональда Трампа, який, як очікується, запровадить більш дружнє регулювання криптовалют, сприяли рекордному зростанню біткоїна.
Нагадаємо
«Мінфін» писав, що вчора, 17 грудня, біткоїн вкотре оновив історичний максимум і досяг $108 тисяч.
На момент написання новини перша криптовалюта трохи відкотилася назад і торгується на рівні $105 300.