► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Обсяг онлайн-продажів

Обсяг онлайн-продажів у США в «чорну п'ятницю» склав $17,5 млрд — на 7% більше, ніж у 2023 році.

Мобільні пристрої забезпечили 80% трафіку і 69% усіх продажів у «Чорну п'ятницю». Це трохи більше, ніж 68% продажів у 2023 році.

Крім того, канали соціальних мереж забезпечили 10% усього світового онлайн-трафіку — такий же показник, як і у 2023 році.

У США на соцмережі припало 11% онлайн-трафіку, що також не змінилося у порівнянні з минулим роком.

У деяких категоріях цьогорічні знижки у «Чорну п'ятницю» перевершили очікування покупців, що підштовхнуло їх до здійснення покупок.

За даними Adobe Analytics, пік знижок припав на:

  • іграшки — 27,8% від початкової ціни;
  • електроніку — 27,4%;
  • телевізори — 24,2%;
  • одяг — 22,2%;
  • комп'ютери — 22%;
  • спортивні товари — 19,5%.

Читайте: У «чорну пʼятницю» американці витратили в онлайн-магазинах майже $11 мільярдів

Загалом по світу знижки у «Чорну п'ятницю» знизилися на 3% у порівнянні з минулим роком і становили в середньому 27% від початкової ціни.