► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Обсяг онлайн-продажів
Обсяг онлайн-продажів у США в «чорну п'ятницю» склав $17,5 млрд — на 7% більше, ніж у 2023 році.
Мобільні пристрої забезпечили 80% трафіку і 69% усіх продажів у «Чорну п'ятницю». Це трохи більше, ніж 68% продажів у 2023 році.
Крім того, канали соціальних мереж забезпечили 10% усього світового онлайн-трафіку — такий же показник, як і у 2023 році.
У США на соцмережі припало 11% онлайн-трафіку, що також не змінилося у порівнянні з минулим роком.
У деяких категоріях цьогорічні знижки у «Чорну п'ятницю» перевершили очікування покупців, що підштовхнуло їх до здійснення покупок.
За даними Adobe Analytics, пік знижок припав на:
- іграшки — 27,8% від початкової ціни;
- електроніку — 27,4%;
- телевізори — 24,2%;
- одяг — 22,2%;
- комп'ютери — 22%;
- спортивні товари — 19,5%.
Читайте: У «чорну пʼятницю» американці витратили в онлайн-магазинах майже $11 мільярдів
Загалом по світу знижки у «Чорну п'ятницю» знизилися на 3% у порівнянні з минулим роком і становили в середньому 27% від початкової ціни.