► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Попит на luxury-товари падає

Експорт швейцарського годинника — важливий індикатор оцінки споживання luxury-продукції, динаміка показова, у тому числі для стану попиту на діаманти.

У жовтні продажі годинників в Китай, який є одним з основних ринків збуту, були на 39% нижчими за дані минулого року, в Гонконг — на 15%.

На Китай та Гонконг припадає 14% закупівель. У Європі споживання стабільне, у США (18% глобальних закупівель) — зросло на 11%, у Японії (8%) — на 20%.

Читайте: Нерухомість, стартапи чи годинники: куди інвестують найбагатші жителі Індії

673="237″ data-gtm-vis-has-fired1698882673="1″ data-gtm-vis-total-visible-time1698882673="100″ itemprop="articleBody" >

Сумарний експорт годинників за 10 місяців (21,5 млрд франків) був на 2,5% нижчим від рівня річної давності.

У найбільш показовій для попиту в люксовому сегменті категорії вище 3 тис. франків, на яку припадає 80% доходів від експорту наручного годинника, вартість експорту трохи підросла (1,7%), але сегмент з цінником 500−3000 франків показав різке падіння (на 21%), що суттєво вплинуло на загальний результат.

Основний спад припав на сталеві годинники, продаж яких впав на 7,6% за вартістю. Експорт годинників з дорогоцінними металами зріс на 1,2%.

За підсумками 2023 року експорт швейцарських годинників досяг рекордних 26,7 млрд франків ($31 млрд), піднявшись на 7,6% до 2022 року.