► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо
«Нова пошта» вже забезпечує безкоштовне повернення посилок клієнтів відправнику, якщо їх не забрали.
«А тепер ми ще й відмовились від комісії за оголошену вартість, аби за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику», — зазначив директор з маркетингу та продажів «Нової пошти» Павло Даніман.
У компанії пояснили рішення тим, що велика частка клієнтів «Нової пошти» — це люди, які замовляють товари в інтернет-магазинах. Вони часто повертають посилки відправнику, якщо щось не підійшло, або відмовляються їх забирати.
Читайте: Нова пошта збільшила тарифи на доставку посилок
За розрахунками групи, кожного місяця клієнти «Нової пошти» повертають близько 1,3 млн посилок, а витрати бізнесу на це складають 9,4 млн грн.