► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо

«Ми розуміємо рішення компаній, які, під впливом зростання витрат, прийняли рішення про збільшення тарифів. Ми також розглядали це питання. Але, враховуючи потенційно важку зиму та збільшення податків на фінансування армії, вирішили підтримати український бізнес, споживачів та військових, утримуючи доступні тарифи, як і всередині країни, так і для відправки за кордон, для наших експортерів», — зазначив він.

Зі свого боку Смілянський сподівається, що бізнеси підтримають «Укрпошту» через збільшення обсягів.

Читайте: Нова пошта збільшила тарифи на доставку посилок

«Але ми розуміємо, що бізнес та клієнти вимагають не лише доступних тарифів, але й якісної доставки. Тому „Укрпошта“ також робить все, щоб пришвидшити терміни доставки та її якість», — наголошує очільник компанії.

Тож, за його словами, упродовж жовтня компанія повністю перейде на автоматизоване сортування посилок, що має зменшити терміни доставки. Також в «Укрпошті» планують запустити новий мобільний застосунок та інші нововведення.