►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
За даними Jato Dynamics, у липні продажі повністю електричних BMW у ЄС підскочили більш ніж на третину до 14 869 одиниць. Реєстрація електрокарів Tesla впала на 16% до 14 561 одиниці.
Хоча Tesla все ще лідирує в продажах електромобілів з початку року, вона поступається часткою ринку в Європі таким компаніям, як BMW і Volvo. Минулого місяця європейські покупці автомобілів зареєстрували загалом 139 300 нових електромобілів, що приблизно на 6% менше, ніж рік тому.
Попит на електромобілі падає
Попит на електромобілі в Європі знижується після того, як такі країни, як Німеччина та Швеція, припинили або скоротили субсидії, що спонукало виробників відмовитися від своїх амбіцій щодо електромобілів.
Volkswagen AG — найбільший автовиробник регіону — заявив цього місяця, що скорочує потужності на дорогих заводах у Німеччині, і зазначив, що може затримати випуск нових електричних моделей.
Mercedes-Benz Group AG відмовляється від своїх планів електрифікації та ініціатив щодо акумуляторів.
У BMW справи ідуть добре
BMW вдалося протистояти цій тенденції завдяки високому попиту на електромобілі, включно з i4 та iX1, які перевершили продажі моделей Mercedes та Audi аналогічного розміру.
Tesla Model Y зберегла позицію найбільш продаваної електричної моделі в Європі в першому півріччі, хоча попит на чотирирічну модель падає, і продажі у липні впали на 16%.
У той час як китайські виробники автомобілів на чолі з BYD Co. і SAIC Motor Corp. цього року поступово розширювали свою діяльність у Європі, загроза мит ЄС уповільнила їхню динаміку.
Нагадаємо
«Мінфін» писав, що уряд Китаю подав скаргу до Світової організації торгівлі щодо мит Європейського Союзу на електромобілі, виготовлені в Китаї.