► Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Amazon планує запустити сервіс, орієнтований на доставку дешевого модного одягу, товарів для дому та інших товарів безпосередньо зі складів у Китаї.
Повідомляється, що такий план виник, оскільки стикається зі більшою конкуренцією з боку недорогих платформ електронної комерції Temu і Shein.
На закритій зустрічі з китайськими торговцями компанія Amazon представила план дебюту нового сервісу на своїй платформі для продажу небрендованого модного одягу та товарів для дому з Китаю.
В Amazon заявили, що відправлятимуть товари безпосередньо з Китаю споживачам у США протягом 9 — 11 днів. Досі товари, які китайці продавали американським клієнтам Amazon, зазвичай проходили через склади в США.
Читайте також: Amazon планує інвестувати 15,7 млрд євро у розширення дата-центрів в Іспанії
В повідомленні йдеться, що швидка доставка та легке повернення товарів є основою стратегії Amazon, в той час, як Temu та Shein приваблюють покупців низькими цінами.
Дві нові китайські платформи електронної комерції, швидко розширилися і стали загрожувати Amazon. У четвер Temu був визнаний найбільш завантажуваним безкоштовним застосунком Apple Store у США, а Shein посів сьоме місце.