► Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Минулого року компанія скоротила 17% своєї робочої сили, щоб скоротити витрати.
У грудні 2023 року генеральний директор Spotify Даніель Ек заявив, що близько 1500 робочих місць буде звільнено в рамках «суттєвих дій щодо оптимізації наших витрат», щоб компанія могла досягти своїх цілей.
При цьому технологічна компанія має на меті розширити свою діяльність по всьому світу й охопити мільярд користувачів до 2030 року.
Наразі Spotify має 615 млн користувачів, що трохи нижче власного прогнозу в 618 млн на перший квартал. На середину року компанія націлена на 631 млн.
Однак кількість абонентів преміум-класу зросла на 14% у першому кварталі до 239 млн.
Читайте також: Spotify за минулий рік виплатив виконавцям понад $9 мільярдів роялті
У компанії заявили, що гроші будуть витрачені на залучення нової аудиторії.
«Ми збираємося додати трохи маркетингових витрат протягом року. Тому що ми хочемо продовжувати зростання, і ми побачили, що на деяких територіях ми, можливо, трохи відступили», — казав Ек.
Велиу частину прибутку Spotify отримав завдяки подкастам. Валова рентабельність зросла до 27,6% у першому кварталі порівняно з 25,2% роком раніше.
Компанія інвестувала понад 1 млрд євро в розбудову бізнесу подкастів, у тому числі витративши сотні мільйонів на такі популярні шоу, як «The Joe Rogan Experience».
Квартальний дохід компанії зріс на 20% до 3,64 млрд євро, перевершивши оцінки в 3,61 млрд євро.
Spotify підвищив ціни, щоб збільшити дохід, і експериментував з різними планами передплати.
Зростання акцій
Акції Spotify, які спочатку впали за підсумками першого кварталу, змінили курс і зросли на 8% на преринкових торгах у вівторок, 23 квітня.
З моменту запуску у 2006 році Spotify інвестував величезну суму у розвиток бізнесу та забезпечення ексклюзивного контенту, таким як подкасти Мішель і Барака Обами, а також герцога і герцогині Сассекських.