►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Продажі за рік зросли на 10,4% до 35,9 мільярдів євро — це рекордний показник. Продажі зросли в усіх географічних регіонах і серед усіх брендів Inditex, заявили в компанії.
Загалом на кінець року працювало 5 692 магазини, повідомили в Inditex.
У компанії планують подальше розширення у 2024 році, в тому числі за рахунок магазинів Zara в Лос-Анджелесі та Лас-Вегасі.
Читайте: Zara, Bershka та інші бренди іспанської компанії Inditex повертаються в Україну
Компанія також планує відкрити нові розподільчі центри в 2024 і 2025 роках в рамках великого плану розширення логістики, що коштуватиме компанії 900 мільйонів євро інвестицій.
Чистий прибуток також досяг нового максимуму після того, як зріс на 30,3% з 2022 року до 5,4 мільярда євро.
«Результати діяльності Inditex у 2023 році були чудовими. Наші команди змогли скористатися можливостями для подальшого зростання. Ми інвестуємо, щоб стимулювати майбутнє зростання і продовжуємо пропонувати привабливу винагороду акціонерам», — заявив генеральний директор Inditex Оскар Гарсія Масейрас.
Іспанська компанія з виробництва одягу володіє низкою надзвичайно популярних брендів, включаючи Zara, а також Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, преміальну мережу Massimo Dutti та спортивну мережу Oysho.