► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Виручка компанії розміром $73,7 млн виявилася вищою за середню оцінку аналітиків $66,8 млн, перевершивши очікування.
За словами голови компанії Ітана Брауна, в 2024 році компанія зробить низку дій, щоб вийти до прибутковості, зокрема скоротить операційні витрати, проведе коригування цін і випустить новий, здоровіший бургер бренду Beyond Burger. Поки що компанія повідомила про припинення випуску бренду Beyond Meat Jerky, запущеного спільно з PepsiCo Inc.
Ці зміни покликані зміцнити баланс короткостроковій перспективі.
Читайте: Вклав гроші у Beyond Meat та заробив на штучному м'ясі 300% за місяць
Незважаючи на те, що її виторг упав на 7,8% порівняно з роком раніше, зростання на міжнародному ринку цієї каліфорнійської компанії допомогло компенсувати різке зниження доходів у США.
Її роздрібний продаж у США за рік впав на 23%, а продаж у сфері громадського харчування — на 26%, незважаючи на знижки.