►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Бізнес-дзвінки у Viber — новий інструмент для спілкування між компаніями та їхніми клієнтами в застосунку», — йдеться в повідомленні.
Бренди отримують новий канал для контакту з клієнтами. Користувачі зможуть безкоштовно телефонувати на стаціонарні та короткі номери компаній у застосунку Viber.
Опитування показують, що 91% споживачів віддають перевагу брендам, які пропонують можливість зателефонувати або надіслати повідомлення.
«Завдяки новому інструменту клієнти самі зможуть обирати канал, через який вони хочуть зв’язатися з брендом. Компанії своєю чергою отримують новий інструмент для ефективної обробки запитів клієнтів у зручному місці, що зрештою покращує взаємодію з клієнтами», — зазначили у Viber.
Читайте також: 50% українців не цікавляться кібербезпекою, 43% ніяк не захищають свої персональні дані — опитування Viber
Деякі компанії в Україні вже підключили бізнес-дзвінки у Viber, серед них — Ощадбанк, мережа аптек «Бажаємо Здоров’я» та інші.
Усі бізнес-дзвінки будуть безкоштовними для користувачів Viber, незалежно від їхнього місцезнаходження. Компанії зможуть підключити для дзвінків у Rakuten Viber свій звичайний номер кол-центру або призначити новий.