►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Ставки на фрахт зросли приблизно до $7,5 млн за рейс у понеділок з $4,5−4,8 млн минулого тижня», — повідомило джерело в торговій компанії, яка займається продажем російської нафти.
За словами співрозмовника агентства, деякі судна наймали за понад $7 млн, оскільки все більше судновласників, особливо грецьких, вирішують вийти з російського бізнесу. Деякі з них вийшли місяць тому, але сьогодні кількість таких компаній зросла.
«Ринок фрахтових перевезень загалом зростає, ставки зростають на маршрутах Західна Африка — Перська затока США, Західна Африка — Середземномор’я та середземноморські маршрути, спокушаючи судновласників шукати безпечніші альтернативи», — додало джерело.
Читайте також: Чехія збільшила імпорт російської нафти до 11-річного максимуму
Вищі тарифи на доставку та проблеми з оплатою на тлі посилення контролю США над постачанням російської нафти можуть завадити планам Москви зменшити розмір знижок на її нафту на світовому ринку, зауважило одне з джерел Reuters.
«Знижки на Urals (на основі вартості, страхування та фрахту) можуть збільшитися через підвищення фрахту, транзакційних витрат і санкційного ризику», — визнав трейдер на російському нафтовому ринку.
Вартість доставки російської нафти поступово знижувалася з зими, коли було запроваджено обмеження цін. Це допомогло російським експортерам нафти збільшити прибутки.