► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

На початку торгів на премаркеті на Нью-Йоркській фондовій біржі котирування в моменті додавали на 2,53%, до $21,72. Загалом за останній місяць папери Mattel подорожчали на 17%, тоді як S&P 500 зріс на 4,3%.

Фільм «Барбі», у створенні якого брали участь Mattel Films та Warner Bros. Discovery, вийшов на кіноекрани у п'ятницю, 21 липня. За минулі вихідні картина зібрала в прокаті $155 млн, що вдвічі перевищило очікування Warner Bros. Discovery. В результаті фільм став найкасовішою кінопрем'єрою цього року.

Прогнози аналітиків

За оцінками аналітиків Stifel, вихід «Барбі» в кіно збільшить виторг Mattel приблизно на $100 млн. З цієї суми $75 млн — це продаж іграшок, $12,5 млн — ліцензійні платежі за використання бренду Barbie, $11 млн — сам фільм.

У Stifel зазначили, що це відносно невелике для компанії зростання доходів, проте успіх кінокартини дасть інвесторам впевненість у тому, що Mattel вдається впровадити свою довгострокову стратегію отримання прибутку з інтелектуальної власності.

Читайте також: Касові збори «Барбі» досягли рекордних $155 млн за дебютний вікенд у США та Канаді

У Gordon Haskett зазначили, що успіх фільму «Барбі» сприятиме планам Mattel представити в кіно та інші бренди, якими володіє компанія.

«Крім „Барбі“ компанія має ще 13 кінопроєктів, що знаходяться на різних стадіях розробки, і успіх „Барбі“ або його відсутність відіграє важливу роль у тому, як Уолл-стріт оцінить таку можливість», — пояснив аналітик Gordon Haskett Дон Білсон.