►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Падіння доходів
«Потрібно досягти позитивного грошового потоку, перш ніж ми дозволимо собі розкіш зробити щось інше», — написав Маск, відповідаючи на пропозиції щодо рекапіталізації.
Зазначається, що це остання ознака того, що агресивних заходів щодо скорочення витрат після того, як Маск придбав Twitter у жовтні, недостатньо, щоб отримати позитивний грошовий потік у Twitter, і свідчить про те, що доходи Twitter від реклами, можливо, не відновилися так швидко.
Читайте: Доходи Twitter від реклами в США впали майже на 60% — ЗМІ
Після звільнення тисяч співробітників і скорочення рахунків за хмарні послуги Маск заявив, що компанія скоротила свої неборгові витрати до $1,5 млрд із прогнозованих $4,5 млрд у 2023 році. Twitter також стикається з щорічними виплатами відсотків у розмірі близько $1,5 млрд унаслідок боргу.
Незрозуміло, який термін мав на увазі Маск, коли доходи від реклами впали на 50%. Він сказав, що у 2023 році Twitter має отримати дохід у $3 млрд, порівняно з $5,1 млрд у 2021 році.
Нагадаємо
Ситуація із рекламою у твіттері має вирішальне значення, оскільки реклама вже давно становить 90% доходів компанії. Після того як у жовтні Маск купив Twitter і зробив компанію приватною, він пообіцяв створити «найповажнішу рекламну платформу». Але він швидко відштовхнув рекламодавців, звільнивши ключових менеджерів з продажу.
Наймання Маском Лінди Яккаріно, колишнього керівника реклами Comcast NBCUniversal, як генерального директора, означало, що продажі реклами є пріоритетом для Twitter, навіть якщо він працює над збільшенням доходу від підписки.
Яккаріно почала працювати в Twitter на початку червня та повідомила інвесторам, що Twitter планує зосередитися на партнерстві з відео, авторами та торгівлею, а також веде переговори з політичними діячами та діячами індустрії розваг, платіжними службами та видавцями новин і ЗМІ.