Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

«Це очевидна річ — для того, щоб вимагати належного дотримання санкційних обмежень має бути офіційне джерело, яке б забезпечило можливість швидкої перевірки на застосування санкцій. Все так, але — не точно. До цього часу єдиної публічної бази санкцій не існувало — банки вели свої бази даних, нотаріуси, реєстратори свої — всі викручувались як могли», — написала вона.

За її словами, рушійною силою у створенні такої бази стало Міністерство юстиції України. Комітет Верховної Ради з питань правової політики підтримав та забезпечив належний розгляд, обговорення і просування законопроекту у Раді.

Також в опрацюванні та збалансуванні проєкту закони взяли участь РНБО та Вищий антикорупційний суд.

Читайте також: Санкції зачепили понад 900 компаній в Україні — дослідження

Документом також:

  • усувається колізія по строках звернення до суду, яка існувала між Кодексом адміністративного судочинства та законом «Про санкції», що кожен раз давало примарний шанс опонентам клопотати про пропуск строку;
  • збалансовуються (дещо збільшуються) строки розгляду та строки оскарження, уточнюються інші процесуальні питання.