►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Переваги сервісу

Головна перевага «Сейф-сервісу» полягає в тому, що з нею покупцю не потрібно робити передплату на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотню доставку у разі відмови від товару.

Сейф-сервіс забезпечує безпеку операцій, адже покупка здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти. Тільки в ньому покупець може отримати повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Водночас після оплати товару кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Це значить, що покупець має можливість оглянути посилку у відділенні, уникаючи ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.

Читайте: Без передплати на картку продавця: Нова пошта запустила оновлений сервіс у мобільному додатку

Тільки після того, як він забрав посилку, кошти надходять на картку продавцю. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Як скористатися «Сейф-сервісом»

  • Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти і обирає Сейф-сервіс.
  • Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Покупець має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.
  • Як тільки посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку.