►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Із власника платинової карти в боржники

Автор відгуку пише, що відкрив в А-Банку карту «Platinum». Її обслуговування йому обходилося 300 грн на місяць. Через три місяці працівники банку попросили клієнта пояснити джерело доходів.

«Мої пояснення не сподобались банку і вони прислали мені лист, в якому зазначили, що розірвали зі мною відносини. Також вони заблокували мій рахунок», — розповів dmitrijlarev.

Але через три місяці він дізнався, що винен фінустанові 950 грн.

«Пояснили це тим, що вони рахунок заблокували, але не закрили, а це значить, що я і надалі мав сплачувати 300 грн щомісяця. А для того, щоб закрити рахунок, мені потрібно іти у відділення і писати заяву», — зауважив клієнт А-Банку.

Блокування рахунка не означає його закриття

Відгук клієнта не залишився без уваги.

«Комісії та відсотки, які були нараховані після отримання Вами повідомлення про звершення відносин пов'язані з тим, що ми не отримали від Вас заяви на закриття рахунків, про необхідність написання заяви ми повідомили Вам 30.08.2022», — прокоментували ситуацію у службі підтримки А-Банку.

На додатково надісланий запит «Мінфіна» в банку деталізували: про необхідність закриття рахунка клієнт був повідомлений електронним листом. У ньому також містилися шаблон заяви на закриття рахунку для заповнення.

«Відповідь від клієнта не отримано, а отже, рахунок на момент написання відгуку був активним. Продовження нарахування комісії за обслуговування рахунку обумовлено умовами договору та активністю рахунку», — підкреслили в А-Банку.

Водночас у фінустанові наголосили, що завжди готові йти клієнтам назустріч, тому питання щодо списання заборгованості вирішено банком в індивідуальному порядку.

«Додатково проведена комунікація з клієнтом для роз'яснення причин виникнення боргу та повідомлення рішення банку», — відповіли у фінустанові.

Поради від банку

Для уникнення подібних ситуацій у майбутньому, в А-Банку радять клієнтам:

  1. не ігнорувати комунікації від банку;
  2. завжди надавати банку актуальні контактні дані, за якими в разі питань банк може встановити зв'язок з клієнтом.

«А у разі будь-яких питань щодо рахунків, клієнт може цілодобово зв'язатися з підтримкою через чат або за номером 7776», — наголосили в банку.

Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.