►Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Перевірки банку
Автор відкликання пише, що, за словами співробітників банку, він працював керівником АТ «Автомобільні дороги України», але не обіймав таку посаду. В Укргазбанку його попросили довести це.
«Сьогодні намагався оформити депозит у цьому відділенні. Сам я проживаю в смт Котельва Полтавської області. Відстань 30 км. та назад. Прийняли гарно і ввічливо оформили первинний пакет документів, а далі почалися мені незрозумілі перевірки стосовно політично важливого стану. Виявилося, що я нібито колись працював керіником АТ „Автомобільні дороги України“, що для мене стало повною несподіванкою, і мені потроібно довести що це не я. Мені цікаво чому я повинен це доводити? Якщо по всіх базах даних є ІПН і іншого такого бути не може, є паспорт громадянина України, і інші дані, то як таке можливо, і чому самі працівники банку цього бачити вперто не хочуть? Дуже цікаво», — пише Сергій.
Що пояснюють у банку
«Закон України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (№ 361-IX від 06.12.2019), зобов’язує банк при вивченні клієнта визначати, зокрема, його приналежність до політично значущих осіб (членів їх сім'ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами). Нажаль, така інформація, як реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), паспортні дані не зазначено у реєстрах політично значущих осіб. Тож, при співпадінні по ПІБ з політично значущою особою, банк був змушений звернутися до Вас для підтвердження або спростування даної інформації», — зазначили в Укргазбанку
Для продовження співпраці з банком його попросили звернутися до представника відділення.
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.