Керівництво корпорації зупинило свій вибір саме на Іспанії для виробництва електрокарів через доступніші ціни на електроенергію та більш низькі заробітні плати співробітників. При цьому Ford Motor хоче залишити головний офіс у Німеччині, а також продовжити виробництво електромобілів на інших підприємствах Європи.
Стюарт Роулі також зазначив, що перехід до виробництва авто на електродвигунах сприятиме скороченню кількості робочих місць на заводах у Німеччині та Валенсії. Зараз у європейському підрозділі автовиробника працює понад 41 тисяча осіб, серед яких 6 тисяч співробітників із Валенсії та 20 тисяч — працюючих на трьох заводах у Німеччині.
За останні кілька років спостерігається активне зростання виробництва електрокарів у Європі, зазначають аналітики LBLV. Цьому сприяє місцеве законодавство щодо екологічності машин, а також зростання цін на пальне.
На сьогоднішніх торгах акції автовиробника Ford Motor подорожчали на 0,17% до 11,48 долара.
Рита Котова, фінансовий аналітик LBLV