► Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
На проблеми поскаржилися читачі «Мінфіну». Так, користувач під ніком byntkkbrfcn залишив скаргу щодо роботи картки під час розрахунку в супермаркеті.
Також, про збої в роботі «Ощад 24/7» написав читач під ніком Tomnnnnnnn.
Читайте також: Клієнти Приватбанку отримали фейкові SMS про проблеми з банкоматами. В банку спростували
Клієнт під ніком 380996897739 повідомив, що неможливо здійснити ніякі операції: ні зняти готівку, ні сплатити, ні зайти у додаток.
Як пишуть читачі та користувачі банку, при спробі зайти в додаток Ощад24/7 пише про відсутність підключення до мережі.
Що кажуть в Ощаді
«Доброго дня. На даний момент існують тимчасові технічні проблеми в роботі сервісу. Перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над відновленням роботи», — написала пресслужба банку.
На запит «Мінфіну» в Ощадбанку відповіли, що банк проводить перевірку систем і підключає додаткові сервери, тому деякі сервіси можуть тимчасово працювати в обмеженому режимі.
Ближче до вечора в Ощаді надали «Мінфіну» більш детальне пояснення ситуації. «Ощадбанк інформує, що зазнав DDoS атаки. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку. Приносимо вибачення за можливі тимчасові незручності. Ми разом працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи», — повідомила пресслужба.
Збій у Приватбанку
В обід, 15 лютого, у ЗМІ повідомили, що українці отримуютьSMS із попередженням про те, що банкомати Приватбанку не працюватимуть. Цю інформацію спростували у банку, але надвечір сервіси держбанку таки дали збій.
У всіх виникають різні проблеми — не працює додаток Приват24, виникають помилки при переказах грошей, довго завантажуються дані тощо. Сайт Приватбанку теж «ліг».
«ПриватБанк витримав DDoS-атаку протягом кількох годин. Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. На даний момент ми спостерігаємо нестабільність в доступі до Приват24. Приватбанк вживає усіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ до всіх наших послуг», — заявили в пресслужбі банку.
Там також підкреслили, що Приватбанк вживає заходів для гарантування безпеки операцій та забезпечення високоякісного обслуговування своїх клієнтів без будь-яких затримок.