Невдала спроба позичити у банку гроші

«Пользуюсь картой Chameleon от Альфа-Банка. Нужно было отправить 50 тыс. грн. На счету было 49 107, поэтому решила одолжить у банка 900 грн», — пише клієнтка.

Перед тим, як скористатися кредитним лімітом, ketrin96 перевірила умови. У додатку йшлося, що переказ грошей за власний рахунок буде без комісії, а за рахунок кредитних коштів — 4%, але не менше ніж 20 грн.

«Когда переводила деньги, меня немного насторожило, что приложение написало „без комиссии“, но я же прочитала условия и была готова к 36 грн комиссии. Каково же было мое удивление на следующий день, когда мне пришла комиссия на 2 тыс. грн», — пише читачка «Мінфіну».

Читайте також: Найкращий відгук листопада: з картки Привату зникало по $1 щохвилини. Зняли понад 22 тис. грн

Звідки взялася космічна комісія

Пізніше співробітники банку пояснили: якщо задіяні кредитні кошти, комісія стягується з усієї суми переказу, а не з задіяних кредитних коштів. На запитання клієнтки, чому додаток показує комісію 0 грн, банк відповів: мовляв, він показує комісію сервісу, а не карти.

Користувачка під ніком ketrin96 зробила такий висновок: «Кредитными средствами пользоваться нельзя. Банк специально публикует условия так, чтобы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать. Хорошо, что у меня было только 49 тыс. грн, а не на нолик больше», — додала вона.

Читайте також: Найкращий відгук жовтня: депозит та страховка на додачу до зарплатної картки

Як вдалося вирішити проблему

У службі підтримки Альфа-Банку заявили, що жалкують.

«Дана комісія відповідає актуальним тарифам банку. Якщо в сумі переказу використано хоча б 0,01 грн кредитного ліміту, вся операція тарифікується як за рахунок кредитних коштів. Ми вже займаємось питанням модернізації нашого сервісу і намагатимемось зробити всі комісії більш зрозумілими. Якщо говорити про конкретну ситуацію, то на даний момент ми намагаємось вирішити питання на користь клієнта, оскільки цінуємо лояльність людей, що обрали наші послуги», — відповіли там на наш запит.

Дійсно, вже наступного дня ketrin96 підтвердила, що її проблема вирішена та залишила подяку на нашому сайті:

«Банк несколько раз мне подтвердил, что ничего не может сделать, но сегодня, к моему огромному удивлению, мне вернули 2 тыс. грн, которые были списаны в качестве комиссии. Для себя сделала новые выводы: 1) „Минфин“ реально помогает; 2) даже если сотрудники банка говорят сначала, что ничего нельзя сделать, не нужно сдаваться; 3) Альфа-Банк пытается решить вопросы и в моем случае он это сделал».

Читайте також: Найкращий відгук вересня: як Приват через чотири місяці попросив клієнта замінити потерту купюру

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.