►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Згідно з результатами дослідження, яке оприлюднили в CreditKasa, компанії, які надають кредити на «чорну п'ятницю», докладають більше зусиль та часу, щоб позичальник погасив кредит.

Самі рітейлери визнають, що частина покупок, зроблених у цей період — це імпульсивні та емоційні покупки. Українці беруть гроші на подарунки собі чи близьким, на покупку того, що вже давно хотілося купити, але не було змоги.

«Традиційно, у разі проблем з обслуговуванням кредиту, 70−75% клієнтів використовують механізм пролонгації. Вибираючи термін, клієнти не завжди можуть точно спрогнозувати свої доходи і витрати, тому вони часто пролонгують кредит, щоб було більше часу для погашення. В особливих випадках клієнту може бути запропоновано реструктуризацію», — розповів Віталій Соловйов.

Раніше «Мінфін» писав про результати іншого дослідження, яке показало, що більшість покупців вірять у знижки на розпродажах «Чорної п’ятниці», але 27% вважають, що продавці спочатку підвищують ціни, а потім їх знижують.

До теми: Чому цього року не варто чекати великих знижок на електроніку у Чорну п'ятницю