Перша спроба закрити депозит

«Відкрила рахунок на заробітну плату. Через тиждень приходить смс, що знято кошти — 500 грн. Телефоную на гарячу лінію. З’ясувалось, що це мені банк відкрив депозит. Я юрист, тому дуже уважна до документів. Пам’ятаю, що при відкритті зарплатного рахунку не давала банку згоди на відкриття будь-яких інших рахунків», — розповідає клієнтка ОТП Банку.

Жінка залишила заявку, аби закрити рахунок. У банку пообіцяли розглянути це питання протягом дня. Однак три дні по тому додаток показав, що депозит досі не закритий. На гарячій лінії переконували у протилежному. І Oksnochka повірила оператору.

Ви страховку замовляли?

«Сьогодні приходить смс, що банк списав 15 грн. Дзвоню знову і питаю, куди списано. Кажуть: страхування підключено. Хочу залишити заявку на закриття. Оператор просить кодове слово. Я кодове слово змінила в системі, називаю його. На мій подив, оператор говорить, що вказано якесь інше слово», — пише читачка «Мінфіну».

За порадою оператора Oksnochka погодилася взяти паспортні дані і перетелефонувати в контакт-центр ОТП Банку. Але тут новий сюрприз: оператор Євген зауважує, що закрити страхування у телефонному режимі неможливо і відправляє до відділення банку. Окрім того, говорить він, депозит теж досі дійсний.

Читайте також: Найкращий відгук вересня: як Приват через чотири місяці попросив клієнта замінити потерту купюру

Без походу у відділення — не обійтися

«Я категорично не раджу іншим споживачам користуватись послугами банку, який на власний розсуд відкриває користувачам рахунки. До цього банку зарплату отримувала в іншому — і ніяких проблем не було. Навіть без проблем закрила картку в телефонному режимі. Такого введення в оману споживачів, як тут, ще не бачила», — скаржиться авторка відгуку.

На даний момент банк вирішив проблему клієнтки. Але для цього їй довелося зайвий раз звертатися до відділення банку.

Що говорять в банку

«Перелік додаткових послуг (переказ коштів на ощадний рахунок, страхування від нещасного випадку тощо) передбачено у договорі про відкриття зарплатного рахунку у банку. Однак перед підписанням договору клієнт може відмовитися від цих послуг. Також можна від них відмовитися і після підписання договору: від перерахування на ощадний рахунок — через контакт-центр банку, від страховки — поки що тільки при особистому відвідуванні відділення», — прокоментував Олександр Рассахатський, керівник служби управління клієнтським досвідом ОТП Банку.

За його словами, оператор контакт-центру банку в цьому випадку допустив помилку. Проте він запевнив, що ОТП Банк завжди відстежує, коли клієнти зіштовхуються з незручностями, і намагається підвищувати якість обслуговування та усувати збої.

Читайте також: Подвійні стандарти: банки на раз блокують операції клієнтів і пропускають шахрайські схеми

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.