День бабака по-приватівськи

Клієнт захотів забрати свої заощадження після закінчення терміну депозиту. У відповідь він отримав повідомлення від банку, що гроші заблоковані. Причина — фінмоніторинг. Щоб повернути гроші, потрібно надати документи про походження коштів.

«Постоял 2,5 часа в очереди, предоставил документы. На что услышал: „а у нас нет электронного оборота, и принтер у нас поломан, распечатать не можем“. Пошел в копицентр, распечатал, отстоял еще 1,5 часа в очереди при подаче документов, а оператор не может их отсканировать, потому что фотки получаются плохо», — описує ситуацію читач «Мінфіну».

Порівнюй, які ставки в інших банках, і відкривай депозит вигідно з «Бонусом від Мінфіну»

Так LAnatoliy провів у відділенні ще годину. Врешті-решт документи прийняли і він отримав смс, що походження коштів підтвердили.

«Но через некоторое время опять то же самое: средства заблокированы, предоставьте документы. И доступа к денежным средствам нет», — нарікає автор відгуку.

Читайте також: Найкращий відгук травня: як клієнт Альфа-Банку ледве не став довічним боржником

Користувач знову надав документи. Верифікація пройшла успішно. Але через деякий час — нове блокування і прохання надати документи про походження коштів.

За словами клієнта Приватбанку, він не може забрати гроші з депозиту вже тиждень, незважаючи на те, що документи надавав вже чотири рази.

Деталями «серіалу» він поділився у коментарі до відгуку. За словами користувача, він намагався зняти 11 тис. грн через банкомат. «После попытки снятия приходит смс, что заблокирована выдача, сумма 11 тыс грн. После принятия документов в отделении приходит смс — происхождение средств установлено, доступ разрешен, спасибо за сотрудничество. Затем снова смс — с блокировкой», — пише LAnatoliy.

Приватбанк показав готовність розібратися в ситуації: «На жаль, зазначених в публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас і вирішити питання. Для з'ясування ситуації ми чекаємо в особистому повідомленні ваші контактні дані», — написала служба банку. Як розвивається ситуація далі, поки що невідомо. Вирішення проблеми клієнт не підтвердив.

Читайте також: Несподівані комісії і вічний борг за погашеним кредитом: резонансні конфлікти з банками

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.