► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці:
головні фінансові новини
Що зроблено
Глава НКЦПФР підкреслив, що процедурно Комісія прийняла зміни до Положення про фінансовий моніторинг, які дозволяють професійним учасникам ринку відкривати клієнтам рахунки дистанційно, без необхідності з'являтися в офісі компанії. «Це дійсно прорив, адже в умовах карантину, локдаунів багато людей просто не мали змогу приїхати в компанії, щоб відкрити рахунок», — зауважує Магомедов.
Однак при цьому нарікає, що хоча норму, що обмежує віддалене відкриття рахунку прибрали, ще ніхто не почав використовувати цю можливість на практиці. «Я чекаю, коли такий сервіс надасть своїм клієнтам перший учасник ринку і скільки потім компаній за ним це повторить», — упевнений глава відомства.
Читайте також: Казахстан, Гаїті, США, Європа: як українські ІТ підкорюють світ
Які очікування
Тема діджиталізації особливо близька Магомедову, оскільки він сам колись працював в бізнесі, який займався просуванням фондового ринку в маси за допомогою цифровізації.
За словами голови НКЦПФР, ще в 2010 році громадянин України міг купити акції українських компаній за допомогою смартфона. «Тоді це був прорив. Наша проблема була в тому, що ми зробили онлайн-магазин, але на полицях нічого не було. Мені б хотілося, щоб зараз цей онлайн-напрям відродився та учасники максимально діджиталізувалися», — очікує Магомедов.
Читати повний текст інтерв'ю
Наш кореспондент поставив голові НКЦПФР запитання, чому ж тоді компанії, незважаючи на «зелене» світло з боку Комісії, не поспішають розвивати онлайн-напрям?
Магомедов вважає, що кожен, хто робить інновації, бере на себе великий ризик. «У банківській сфері простіше розвивати онлайн-обслуговування, адже на нього великий попит. Тут же невідомо, скільки вдасться залучити клієнтів».