Напрями використання «цифри»
З’ясувалося, що пандемія COVID-19 «стала потужним каталізатором цифрових трансформацій» по всьому світу.
Компанії шукають конкретні рішення з використанням цифрових технологій, які:
- сприятимуть працездатності та відновлення їх бізнесу;
- дозволять забезпечити широкомасштабне впровадження нових способів роботи;
- захистять їх системи від кіберризиків;
- посилять можливості в галузі цифрової комерції та маркетингу;
- дозволять підвищити автоматизацію операцій і ланцюжків поставок.
Читайте також: Заступник міністра цифрової трансформації Борняков розповів про потенціал Дія Сity для розвитку української економіки
Вплив «цифри»
BCG підкреслює, що пандемія не тільки не зменшила інтерес компаній до цифрової трансформації, а й навіть посилила його. Адже 83% компаній вважає, що це завдання стає дедалі важливішим, і близько двох третин планують збільшувати інвестиції в неї.
При цьому 80% респондентів вимагає від програм цифрової трансформації самоокупності, що в півтора раза вище, ніж у 2017 році (близько 50% опитаних).
Близько третини опитаних вважають, що «цифра» вже зараз має настільки істотний вплив на операції, що може змінити всю їх бізнес-модель.
Понад 90% учасників вже ведуть роботу з цифровізації клієнтської складової бізнесу, а понад 70% цифрової активності зараз фінансується бізнес-підрозділами, а не технологічними.
Читайте також: Цифрова валюта «забере» у населення банківські кредити — аналітики