Що очікують
В рамках меморандуму передбачається спільна робота над поліпшенням ситуації зі скаргами споживачів на фінансові установи. Одним з ключових інструментів для цього визначено платформу «ФінСкарга», реалізовану за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектора».
Читайте також:Нацбанк візьметься за колекторів. Законопроєкт вже готують
Крім того, сторони взаємодіятимуть у:
- створенні ефективної системи прийняття, розгляду та вирішення скарг у цифрових каналах з урахуванням національного законодавства;
- проведенні спільних заходів з питань захисту прав та інтересів споживачів фінпослуг — галузевих й освітніх заходів, тематичних «круглих столів», вебінарів, тематичних лекцій і т. ін.
«Поєднання сучасних технологій, а саме: підключення до цифрових каналів прийняття і розгляду скарг споживачів, дотримання фінансовими компаніями правил етичної поведінки шляхом медіативного врегулювання спірних питань з клієнтом стануть запорукою відновлення довіри споживачів до діяльності небанківських фінансових установ", — сказав голова ради AFI Ігор Пашко .
Читайте також: Поскаржитися на фінустанову стане простіше
Про підписантів
UAFIC розвиває фінтех-екосистему, підвищує рівень фінансової інклюзії в Україні. Асоціація об'єднує державні структури, класичний бізнес, стартапи, інвесторів і спільноти. З початку роботи в червні 2018 року налічує 59 членів.
AFI — платформа захисту професійних інтересів учасників ринку фінансових послуг, до сферу діяльності якої належать комунікації між регулятором і ринком, внесення пропозицій до органів влади і управління з питань, що регулюють функціонування ринку фінансових послуг, спільне опрацювання законодавчих ініціатив, сприяння встановленню продуктивних і зрозумілих правил на ринку.
Асоціація почала працювати в грудні 2016 року і на сьогодні об'єднала 130 фінансових установ.