Хто на початку списку
Основний ринок присутності Revolut – європейський. Але невдовзі компанія планує вийти на інші ринки.
Як розповів Влад Яценко, плани по розширенню діяльності в регіоні Південно-Східної Європи (в тому числі в Україні) є, але вони не пріоритетні. Найбільш амбітна ціль Revolut – Америка та Середня Азія. Тут компанія очікує великої конкуренції і вже зараз до неї готується.
«Ми більш універсальна компанія, яка є фактично бюджетним і фінансовим інструментом. Але цього вже не буде вистачати. Тому нам треба диверсифікувати наш продукт, скажімо, інвестувати більше в акції та валютні вклади», – зазначив співзасновник Revolut.
Читайте також: Венчурні інвестиції у фінтех становлять $20 мільярдів
Що впливає на вибір ринку
Влад Яценко назвав три основних фактори, які оцінює Revolut при виході на новий ринок.
Головним маркером, за його словами, є середовище, а точніше, наскільки воно доступне для фінансових цифрових послуг.
«Ми не поспішаємо виходити на ринки, де використовується здебільшого готівка», – підкреслює експерт.
Також важливу роль відіграє ситуація з регуляторами – чи вони сприяють виходу на ринок фінансово-технологічних компаній.
Крім того, до уваги обов'язково береться наявність інших гравців на ринку, з якими доведеться конкурувати.
Читайте також: Платіжний ринок: фінтех-компанії готуються потіснити банки
Що таке Revolut
Британський банківський сервіс Revolut працює з 2015 року. Позиціонує себе як банк без відділень. Всі операції виконуються через додаток на смартфоні. Його основний продукт — сервіс для обміну валюти без банківської комісії, в серпні 2019 року стартап запустив сервіс для покупки акцій.
Зараз у компанії близько 13 мільйонів клієнтів по всьому світу.
В лютому 2020 року компанія провела раунд фінансування, в ході якого їй вдалося залучити $500 млн. В липні стартап залучив додаткові інвестиції в розмірі $80 млн. Інвестори оцінили компанію в $5,5 млрд.
Один із засновників Revolut — українець Владислав Яценко.