Мета проєкту
Допомогти врегулювати проблемні питання на українському фінансовому ринку з метою захисту прав споживачів фінансових послуг. За словами голови правління UAFIC Ростислава Дюка, кожен може залишити свою скаргу на платформі і бути впевненим, що вона буде передана для розгляду до відповідної фінансової установи. Якщо ж там не зможуть допомогти своєму клієнтові, скарга буде розглядатися Нацбанком і може дійти до суду.
Читайте також: Нацбанк візьметься за колекторів. Законопроєкт вже готують
Сервісом «ФінСкарга» з будь-якого гаджета можуть скористатися онлайн усі громадяни України, при цьому абсолютно безкоштовно.
Очікування розробників
Вже у вересні, як зауважив Ростислав Дюк, розробники проєкту планують допомогти в розгляді 500 звернень від громадян з приводу утиску їхніх споживчих прав банками, мікрофінансовими організаціями (МФО) або колекторськими компаніями.
Платформу вже підтримали 25 операторів ринку – 7 банків і 18 МФО. Зараз ведуться перемовини з десятьма майбутніми учасниками «ФінСкарги».
Планується, що повноцінно платформа запрацює вже в листопаді поточного року.