Нові правила прокату електросамокатів врегульовані на муніципальному рівні.

Перші кроки

Вони були зроблені під час конструктивного діалогу між представниками КМДА та компанії Bolt.

До чого прийшли

Визнано, що електросамокати (як і велосипеди, сігвеї, гіроскутери та інші індивідуальні засоби пересування) — це частина інфраструктури сучасного міста і екологічно чиста альтернатива пробкам на завантажених столичних магістралях.

Читайте також: Кличка почули. В Україні хочуть узаконити використання електросамокатів та сегвеїв

Що важливо зробити

У терміновому порядку розробити перелік правил безпечного використання електросамокатів, який буде діяти до кінця сезону (орієнтовно жовтень-листопад).

Створити спільну робочу групу за участю зацікавлених сторін, народних депутатів і представників поліції, а також бізнесменів для розробки та обговорення пропозицій щодо законодавчого врегулювання правил роботи мікротранспорта в містах та включення спеціального розділу в Правила дорожнього руху.

Передісторія

  • 7 серпня Bolt анонсував прокат електросамокатів у Києві.
  • 8 серпня мер столиці Віталій Кличко виступив із заявою, що місто не може дозволити Bolt надавати послуги, які не врегульовані законами і пригрозив прибрати самокати з вулиць примусово.
  • Пізніше, в компанії заявили, що київська влада поки не має підстав вимагати від бізнесу отримання будь-яких дозволів та погоджень на запуск прокату електросамокатів, оскільки прокат таких самокатів в Україні законодавчо не заборонений.