Кількість угод

За минулі шість місяців 2020 року в фудтех-секторі була укладена 331 угода на $8,583 млрд, що на 15% більше, ніж у 2019 році. Кількість угод при цьому скоротилася на 35%.

Де укладалися угоди

Практично половина всіх угод за перше півріччя припала на США — 48%. В Європі уклали 26% угод, в Азії – 18%. Близько 5% угод уклали на Близькому Сході. Ще близько 3% — в Африці та Австралії.

Читайте також: Джем за підпискою та штурм маркетплейса — антикризові лайфхаки від крафтового виробника

Найбільш популярні напрямки фудтех-ринку у інвесторів:

  • Сервіси з доставки їжі — 34% угод;
  • Виробництво органічних і натуральних продуктів харчування — 23%;
  • Стартапи для ресторанів і бізнесу — 15%;
  • Виробництво альтернативного м'яса і молока — 10%;
  • Сервіси з персоналізованого харчування та медичними технологіями — 10%;
  • Онлайн маркетплейси — 4%;
  • Програми для переробки відходів — 3%;
  • С/г технології — 1%.

Читайте також: 20 стартапів з українськими коренями, які залучили інвестиції в коронакризу

Як і рік тому, найбільша угода на ринку пов'язана з сервісами доставки. Якщо в першому півріччі 2019 року найбільшим стало вкладення в компанію Rappi (Південна Америка), то в 2020 році лідером стала компанія Gojek (Індонезія). У березні цього року вона залучила $3 млрд.

Без урахування сервісів доставки і готової їжі, найпомітнішими угодами стали проекти сектору альтернативного харчування, які виробляють рослинне м'ясо, рибу і курку. Топ-3 угоди в цьому секторі: Impossible Foods – $500 млн, LIVEKINDLY – $200 млн, Good Catch – $37 млн.

Читайте також: Дев'ять українських стартапів отримають держфінансування

У звіті Fuel for Growth враховувалися ангельські інвестиції, посівні раунди, інвестиції, видані в акселераторах і інкубаторах, а також вкладення від фондів на ранніх і пізніх стадіях.