«Ми зіткнулися з ситуацією, коли через карантин для багатьох клієнтів стало незручно користуватися послугами офлайн. Так як у ПУМБ вже є успішний досвід оформлення страхового поліса ОСЦПВ через мессенжер, логічним і своєчасним стало рішення доопрацювати сервіс таким чином, щоб клієнти могли дистанційно продовжувати термін дії поліса. Зараз переоформлення займає кілька хвилин, а оформити пролонгацію можна не виходячи з дому», — прокоментував керівник напрямку роздрібного страхового бізнесу ПУМБ В'ячеслав Меліхов.
Діючі клієнти ПУМБ, у яких закінчується ОСЦПВ, можуть протягом двох хвилин переоформити поліс без відвідування відділення банку. Для порівняння пропонуються пропозиції від п'яти страхових компаній, щоб при необхідності клієнт міг вибрати для себе найкращий варіант ОСЦПВ.
Процес переоформлення поліса складається з декількох кроків. Клієнтові потрібно перевірити свої особисті дані, які автоматично підтягуються з єдиної клієнтської бази ПУМБ, і підтвердити їх актуальність. На наступному кроці вибрати оптимальну пропозицію від однієї зі страхових компаній: ARX (раніше — АХА Страхування), Аска, ВУСО, Аско ДС або Інго. Далі підтвердити дату початку дії нового поліса і сплатити страховий платіж через сервіс PayHub платіжною карткою будь-якого банку — в Viber приходить коротке посилання, перейшовши за яким потрібно ввести реквізити картки і оплатити поліс. Після цього на вказану електронну адресу клієнт отримає страховий поліс.