Доступний кредит
СЕО Moneyveo Альона Андронікова стверджує, що після карантину українці стануть активніше користуватися онлайн-сервісами. Будь-яка звичка формується 21 день. І вже зараз всі звикли жити і отримувати будь-які послуги онлайн.
«Ми створили додатковий канал для погашення кредитів через телеграм. Дуже легко можна здійснити цю операцію. Ми також запустили видачу кредитів через платіжні термінали самообслуговування, наприклад, Easypay», — поділилася вона.
Багато МФО стали використовувати нові технології і нові продукти. За словами директора Авентус Україна Володимира Довгаля, компанії дозволили собі експерименти, на які не наважувалися до карантину.
Читайте також: Прострочка за кредитами МФО зростає. Компанії стали ретельніше відбирати позичальників
Покупки онлайн
В умовах карантину люди стали більше робити покупок онлайн. За словами комерційного директора iPay.ua Антона Косторніченка, ріст онлайн-платежів склав близько 30%.
Найбільшим попитом користується парфумерія, ліки та продаж побутової техніки. Крім цього, за період карантину оплата комунальних платежів онлайн зросла на 15%.
«Ті компанії, які були максимально автоматизовані в онлайні, простіше адаптувалися до поточної ситуації», — зазначає Антон Косторніченко.
Читайте також: Карантин з користю. Хто найбільше заробляє на ізоляції
Коли банки почнуть приймати клієнтів онлайн
Як писав «Мінфін», карантин показав ще одну знакову проблему: нині ми опинилися замкненими не тільки в квартирах, але і в своїх банках. Процедури віддаленої ідентифікації клієнтів, яка давно працює в Європі, в Україні поки немає.
Певно, карантин стане відправною точкою для вирішення цієї проблеми: 28 квітня набирає чинності оновлений закон про фінансовий моніторинг, який дозволить українським банкам ідентифікувати клієнтів завдяки відеозв'язку.