Gipoteza поділився історією про те, як намагався обміняти в держбанку стару зношену купюру номіналом $100. На жаль, спроба не увінчалася успіхом. Співробітники декількох відділень Ощаду пропонували йому очікувати обміну від декількох місяців до 2 років.

Читайте також: Ви вже тримали в руках купюру 1000 гривень?

Автор відгуку дізнався, що зношену купюру можна обміняти на нову в Ощадбанку, хоча і з комісією. Він узяв стару «соточку» і відправився у відділення.

«Стою в черзі 1 годину і 30 хвилин. Підходжу до каси, розповідаю, що потрібно. Мені відповідають: так, така послуга у нас є. Це коштує 20% від суми і потрібно чекати 2,5−3 місяці», — ділиться клієнт Ощадбанку.

Gipoteza погодився, але тут — несподіваний сюрприз. Співробітники банку кажуть: мовляв, у нас система не працює на створення такої заявки. І чекати немає сенсу — не факт, що до кінця дня вдасться вирішити проблему. Пообіцяли передзвонити — але досі збираються.

Читайте також: Долар росте на міжбанку: чого чекати від обмінників у вихідні

Автор відгуку вирішив спробувати щастя в іншому відділенні держбанку. Знову вистояв годину в черзі — і тут новий сюрприз. «Підходжу до каси, кажу про таку послугу. Мені у відповідь: так, така послуга є. Займає вона від 6 місяців до 2 років і плата 20% від суми», — говорить він.

Зрозумівши, що ситуація безвихідна, Gipoteza вирішив погодитися навіть на такі драконівські умови. Касир, очевидно, такого не очікував. Так що поспішив повідомити, що сайт не працює, і він не може оформити заявку.

У результаті Gipoteza вирішив хоча б просто обміняти $200 на гривню. А йому заявляють — немає такої послуги. «На вулиці в обмінниках є, а в банку немає», — дивується користувач.

Читайте також: Найкращий відгук грудня: Нюанси безкоштовної карти в британських фунтах від Пумб

«Загалом більш жахливого та повільного банку я не зустрічав. Його можна порівняти хіба що з Укрпоштою», — резюмує автор відгуку.

Банк попросив Gipoteza надіслати особисті дані і пообіцяв розібратися з ситуацією. За словами клієнта, реакції поки немає.

Як стати учасником програми «Найкращий відгук місяця«

  • Зареєструватися на сайті «Мінфін».
  • Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку.
  • Наші модератори перевірять його на достовірність.
  • Відгук візьме участь у відборі на звання кращого.

Більше про правила конкурсу на кращий відгук місяця читайте тут.