Рябікін про МАУ
За його словами, теоретично таке можливо, але, як показує світова практика, аеропорт, який є частиною авіакомпанії може нести ризики пов'язані з роботою з іншими перевізниками.
«Це конфлікт інтересів. Іншими словами, для конкуренції довгостроково це не дуже добре, але для підтримки авіакомпанії на якийсь період — це було б непогано», — вважає Рябікін.
Читайте також: Борги МАУ: Украерорух назвав загальну суму
Він підкреслив, що питання (стане аеропорт акціонером МАУ — прим.) обговорювалося не більше ніж з гіпотетичної або теоретичної сторони.
«Моє глибоке суб'єктивне переконання — компанія в змозі вийти з кризи і для цього є всі передумови», — сказав гендиректор аеропорту Бориспіль.
Раніше повідомлялося
-
У листопаді стало відомо, що заборгованість МАУ за аеронавігаційне обслуговування з урахуванням штрафних санкцій складає близько 1 млрд грн.
Читайте також:МАУ нагадали про борги перед державою
-
Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляв, що МАУ повинна вирішити питання боргів перед державою. «Інакше компанія — банкрут. А це не дуже добре», — сказав він. У МАУ заявили, що обговорюють питання заборгованості, при цьому проводять оптимізацію бізнесу, але про банкрутство не може бути й мови.
Що відомо про збитки
-
В 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що у 8,9 рази більше ніж у попередньому році (304,51 млн грн).
-
МАУ заборгувала державі близько 300 млн грн по сплаті до авіаційного спецфонду.