Рябікін про МАУ

За його словами, теоретично таке можливо, але, як показує світова практика, аеропорт, який є частиною авіакомпанії може нести ризики пов'язані з роботою з іншими перевізниками.

«Це конфлікт інтересів. Іншими словами, для конкуренції довгостроково це не дуже добре, але для підтримки авіакомпанії на якийсь період — це було б непогано», — вважає Рябікін.

Читайте також: Борги МАУ: Украерорух назвав загальну суму

Він підкреслив, що питання (стане аеропорт акціонером МАУ — прим.) обговорювалося не більше ніж з гіпотетичної або теоретичної сторони.

«Моє глибоке суб'єктивне переконання — компанія в змозі вийти з кризи і для цього є всі передумови», — сказав гендиректор аеропорту Бориспіль.

Раніше повідомлялося

  • У листопаді стало відомо, що заборгованість МАУ за аеронавігаційне обслуговування з урахуванням штрафних санкцій складає близько 1 млрд грн.

Читайте також:МАУ нагадали про борги перед державою

  • Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявляв, що МАУ повинна вирішити питання боргів перед державою. «Інакше компанія — банкрут. А це не дуже добре», — сказав він. У МАУ заявили, що обговорюють питання заборгованості, при цьому проводять оптимізацію бізнесу, але про банкрутство не може бути й мови.

Що відомо про збитки

  • В 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що у 8,9 рази більше ніж у попередньому році (304,51 млн грн).

  • МАУ заборгувала державі близько 300 млн грн по сплаті до авіаційного спецфонду.