Причина зміни відбору

Порядок змінено у зв'язку з набранням чинності постанови Кабміну №1151 «Деякі питання виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ».

Що повинні надати банки

Тепер для включення в перелік уповноважених банків, банк повинен надати Мінфіну:

  • Підтвердження від Національного банку про те, що регулятор не обмежував, не припинив або не припиняв надаються банком операції;
  • Інформацію про відсутність по відношенню до банку, його власникам або пов'язаним особам протягом останніх 12 місяців санкцій України, іноземних держав — членів Організації економічного співробітництва та розвитку або ЄС;
  • Перелік послуг і граничне значення їх показників, які банк зобов'язується дотримуватись у разі отримання статусу уповноваженого банку.

Мінфін на підставі отриманої інформації сформує список банків, який, у разі змін, щомісяця в перший робочий день буде публікуватися на офіційному веб-сайті міністерства.

Читайте також: Для виплат бюджетникам додатково відібрали два банка (список)

При цьому в Мінфіні попереджають, що уповноважені банки, які до 10 січня були визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, соцдопомоги і зарплат бюджетникам, але у тримісячний строк не виконали вимог уряду, будуть виключені зі списку.

Кінцевий термін подачі інформації для уповноваженого банку — до 10 квітня; для банку, який має намір стати уповноваженою, — до 31 січня (надалі до останнього робочого дня місяця).

На даний момент уповноваженими банками за виплатами є 38 банків