Приз дістався клієнтові ПУМБу під ніком zap7. У своєму відгуку він розповів, як намагався знайти оптимальний спосіб для перерахування грошей із Великобританії в Україну. На жаль, пошуки не увінчалися успіхом.

Можливо, його досвід стане корисним і іншим користувачам «Мінфіну».

Безкоштовний «сир»

Вибір zap7 упав на карту ПУМБу. Порівнявши умови банку з пропозиціями конкурентів, клієнт подумав, що знайшов ідеальний варіант: безкоштовний випуск карти, безкоштовне відкриття рахунку та його обслуговування, жодних комісій на «вході» і «виході» коштів.

«Рахунок відкривається в англійських фунтах. І я можу два рази на місяць зняти готівкою англійський фунт через касу банку без комісії», — поділився користувач.

Крім того, до банківського рахунку можна прив'язати іншу карту. Ця «фішка» здалася дуже зручною автору відгуку. Він на той момент працював у Великобританії і розраховував, що гроші, перераховані з-за кордону, буде знімати його дружина.

Нібито безкоштовна додаткова картка обійшлася zap7 в 50 грн. Наче дріб'язкова сума. До того ж, договір із банком вже був підписаний. Щоб розвіяти сумніви щодо безкоштовності інших послуг, обережний клієнт ПУМБу вирішив спочатку переказати невелику суму і зняти її в касі банку.

Читайте також: Народний рейтинг у листопаді: місяць Приватбанку

Гроші загубилися в дорозі

Автор відгуку відправив 205 фунтів: 5 фунтів — незнижуваний залишок, а 200 були призначені для того, щоб зняти їх з рахунку. Згідно з умовами банку, комісію за відправлення сплачує відправник коштів, а за отримання — одержувач. В даному випадку вийшло, що це одна і та ж особа.

«На наступний день приходить повідомлення — вам зайшли гроші в сумі 192.03 GBP. Десь в дорозі загубилися 12.97 GBP. Тут же роблю запит в свій Англійський банк і отримую звіт — відправлено 205 фунтів, сума комісії (не важливо). Все це у вигляді стэйтмента (офіційного звіту) з усіма деталями», — розповідає клієнт.

zap7 подзвонив на гарячу лінію ПУМБу, щоб з'ясувати, куди зникли гроші. У відповідь — чекайте 14 днів.

Коли нетерплячий користувач прийшов в банк, там спробували у всьому звинуватити відправника грошей і порадили зателефонувати у британський банк, щоб прояснити ситуацію.

Автор відгуку негайно повідомив про те, що він і є відправник. Коли показав офіційний звіт про операції із усіма деталями, аргументи менеджера закінчилися. Начальника відділення на місці не виявилося.

Інцидент трапився ще у жовтні. Але користувач під ніком zap7 досі чекає відповіді на свої запитання. Банк пообіцяв перевірити, що сталося. Але результати перевірки залишилися таємницею.

«Викрадена сума дійсно смішна і не варта уваги, але якщо б я перерахував 205, а 20500 фунтів? Зникло б 1297. А це вже суттєво», — резюмує потерпілий.

Читайте також: Привіт, 2020! Як змінився «Мінфін» за останній рік

Як стати учасником програми «Кращий відгук місяця«

  • Зареєструватися на сайті «Мінфін».
  • Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку.
  • Наші модератори перевірять його на достовірність.
  • Відгук візьме участь у відборі на звання кращого.

Більше про правила конкурсу на кращий відгук місяця читайте тут.