Літак може забаритися не лише через погодні умови.

1. Повітряний рух

Кількість рейсів щодня масово зростає. Кожний літак має власну траєкторію руху, але, коли трапляються бурі чи погіршення погоди, літак різко змінює свій шлях. Цим самим він змушує інших змінювати свій рух, що і стає причиною затримки. Особливо часто це трапляється над великими містами.

2. Несприятливі погодні умови

Погода є однією із найчастіших причин затримки. Однак лише 6% затриманих авіарейсів трапляються через несприятливі умови.

3. Удари птахів

Дивна причина, але дуже поширена. Зазвичай подібне трапляється під час зльоту та посадки. Зіткнення можуть сильно пошкодити літак. Згідно з протоколом безпеки, авіакомпанії повинні виконати певний перелік процедур, що і спричиняє затримку.

Читайте також: Нова Пошта запустила авіадоставку (тарифи)

4. Страйки

Мова іде про страйки співробітників авіакомпанії. Такі ситуації трапляються рідко, але викликають неминучу масу обурення. Страйки однаково можуть вплинути на сотні тисяч пасажирів, навіть якщо тривають менше доби.

5. Очікування пасажирів

Така затримка може трапитися у випадку, коли авіакомпанія вирішить почекати пасажирів, для яких їхній літак є пересадним. Але, зазвичай, така затримка є несуттєвою і буває, коли перевізник упевнений, що інші пасажири не пропустять свого стикування.

6. Очікування багажу

Для того, щоб перенести багаж пасажирів із пересадкою, потрібно багато часу та персоналу. Ніхто не бажає залишити речі в іншому літаку.

7. Очікування вантажу

Не секрет, що один зі шляхів доходу для авіакомпаній — перевезення багажу. Великі поштові служби орендують вантажні приміщення у комерційних авіакомпаніях. Тому причиною затримки вашого рейсу може бути невчасне привезення багажу чи його вивантаження.

Читайте також: МАУ нагадали про борги перед державою

8. Запізнення екіпажу

Можливо, це для вас стане новиною, але такі ситуації трапляються часто. Авіаперсонал — звичайні люди. А в житті буває що завгодно: потяг прийде несвоєчасно чи затори з’являться на шляху. Водночас літак без належної кількості персоналу нікуди не полетить.

9. Вимоги для відпочинку екіпажу

Досить часто авіакомпанії не враховують те, що за законом льотний склад має обов’язкові години для відпочинку. Буває так, що екіпаж витратив більше часу через труднощі з розкладом або інші затримки. У таких випадках може трапитися затримка авіарейсів на деякий час, доки екіпаж не буде готовий приступити до роботи.

10. Очікування на їжу та інші речі

Справа в тому, що їжу, посуд чи засоби гігієни надають для авіаліній різні компанії. Вони також можуть мати вдосталь причин, щоб затримати важливе замовлення.

Читайте також: Найкращі карти для подорожей

За історію роботи авіакомпаній було безліч курйозних і нестандартних випадків, які стали причиною затримки рейсу. Більшість з них траплялися зовсім не через помилки чи проблеми авіалінії.

Якщо причиною затримки стали погодні умови, стихійне лихо, страйк, вимоги органів безпеки, тощо — про компенсацію не може бути мови. Але, якщо затримка рейсу понад 3 години трапилася із вини авіакомпанії, пасажири мають право подати позов і отримати компенсацію.