Авторка відгуку поділилася історією, як Альфа-Банк безпідставно заблокував її платіжну картку та відправив за новою в іншу область.
Жінка користувалася кредитною карткою «Максимум» із 2017 року. Банк поступово збільшував кредитний ліміт.
«Коли сума кредиту стала вагомою, захотіла погасити його повністю і припинити користуватися картою. Окрім того, відділення банку в моєму місті немає. Найближче відділення в обласному центрі, до якого їхати 100 км», — розповідає svetaelis.
За її словами, пропозицію взяти кредит від Альфа-Банку отримала по телефону. Початок співробітництва надихнув: представник банку привіз кредитну картку з Вінниці просто на автовокзал її рідного міста. Жінка поповнювала кредитку через термінал Приватбанку, щоразу сплачуючи комісію.
Клієнтка Альфа-Банку звернулася на гарячу лінію за порадою, як погасити кредит без зайвих витрат і не їхати за 100 км до Вінниці. Натомість їй розповіли про чергову унікальну пропозицію «вигідного» кредиту.
Читайте також: Народний рейтинг банків у жовтні: Альфа-Банк потіснив Ощад
Жінка не знайшла відповіді на запитання, що турбувало. В додачу через десять хвилин отримала повідомлення: кредитна картка заблокована. Авторка відгуку знову зателефонувала на гарячу лінію, щоб вияснити, в чому причина.
Оператор довго з’ясовував, що трапилося. Потім запитав кодове слово та місто, де випускала кредитку. Жінка розповіла історію, як оформила кредит в телефонному режимі без кодового слова і забрала картку на автовокзалі.
«Оператор сказала, що інформація неправильна, бо у неї зафіксоване інше місто. Мені повідомили, що карта заблокована за причиною її втрати. Начебто я сама просила її заблокувати. І тепер карту можна тільки перевипустити», — пише svetaelis.
Клієнтка погодилася. За кілька днів їй прийшло повідомлення, що картка чекає на неї. Але навіть не у Вінниці, а в Полтавській області — у місті Кременчук. Авторка відгуку стверджує, що все було зроблено тільки для того, щоб затягнути час погашення кредиту.
Водночас користувачка під ніком svetaelis підтвердила, що банк вирішив її проблему після публікації скарги на сайті «Мінфін».
Як стати учасником програми «Кращий відгук місяця«
- Зареєструватися на сайті «Мінфін».
- Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.
Більше про правила конкурсу на кращий відгук місяця читайте тут.