Як зросли продажі

  • За даними Adobe Analytics, яка відстежує трансакції у 80 із 100 найбільших рітейлерів США, онлайн-продажі зросли за рік на 19,6%, досягнувши $7,4 млрд.

  • В звичайних магазинах продажі зросли на 14,5% до $4,2 млрд.

Читайте також: Гроші. Дешево. Які акції до «чорної п'ятниці» підготували банки

«Все це зводиться до того, що шлях клієнта змінився. Це означає, що покупець робить покупку і залишається більш лояльним до брендів, ніж до місця, де це відбувається»,— сказав директор з глобального роздрібного консалтингу ShopperTrak Брайан Філд.

Раніше повідомлялося

На 11.40 ранку, 29 листопада, Приватбанк вже виконав обсяг денних продажів. Обсяг кредитів, виданих онлайн, перевищив обсяг оффлайн-кредитів на 30%.

У минулому році підсумками традиційного дня розпродажів «чорної п'ятниці» через мережу торговельних терміналів Приватбанку було сплачено 3,2 млн покупок на суму більше 1 млрд грн.