Близько третини українських банків мають власні YouTube-канали. Але лише кілька з них дійсно «живі».

Градація за передплатниками

Кількість банків

до 100

11 банків

100 — 1000

7 банків

1 — 5 тисяч

monobank, ПУМБ, Ощадбанк ОТП Банк

10 — 20 тисяч

Альфа-Банк і Приватбанк

не показують дані

Райффайзен Банк Аваль і РВС

Більшість банків рідко публікує відео на YouTube. Полтава-Банк і Банк Січ взагалі кілька років не активні. Є й такі, хто жваво веде канал, але переглядів все одно мало. Наприклад, в Альфа-Банку середня кількість переглядів кожного відео коливається в діапазоні 300−800.

Читайте також: Податок на YouTube. Чи будуть українці доплачувати за контент

Мабуть, глядачі не виявляють ентузіазму, тому що контент, в основному, рекламний. «Вистрілюють» тільки поодинокі ролики, наприклад, акційні пропозиції.

«Майже у всіх банків у пріоритеті рекламні відео, але є такі, у яких реально пізнавальний канал. Наприклад, Ощадбанк або ПУМБ з рубрикою „Народний банкір“ про кредити і депозити», — говорить ведуча YouTube-каналів про фінанси та інвестиції «Мінфін» і «Finance.ua» Аліна Степаненко.

За кількістю переглядів банківських каналів на листопад 2019 року лідирує monobank — 42 млн. Слідом за ним йдуть — Райффайзен Банк Аваль (20 млн) і Приватбанк (15 млн). Але кожен з лідерів зміг досягти такого результату за різний час. Наприклад, канал monobank з'явився в 2017 році, а Райффайзен Банк Аваль набирав свої перегляди з 2012 року.

Читайте також: В Україні продажі через популярні месенджери і Youtube зросли до $ 3 мільйонів

За словами Аліни Степаненко, monobank зробив космічний канал, але йому не вистачає нерекламного контенту. Кіт на дискотеці, в кабріолеті серед пустелі і навіть у космосі розповідає про кредитні ліміти і депозити. Але канал став би ще краще, якби там були корисні навчальні блоги.

За даними Youtube, його цільова аудиторія ділиться на 2 категорії:

  • 75% представників покоління Х (дорослі) дивляться відео про минулі події;
  • 70% міленіалів (молоді) — щоб навчитися чомусь.

Нагадаємо, що фінансовий портал «Мінфін» ділиться на своєму УоuТube-каналі порадами, як заощадити і накопичити гроші, а також вигідно інвестувати заощадження.