За його словами, це загальний борг МАУ перед Украерорухом.

«Загальний порядок цифр такий, однак ця сума включає і плату за надані послуги, і штрафні санкції, і поточні платежі», — сказав Ярмак.

Що буде з боргом

Зараз Украерорух веде переговори з авіакомпанією щодо оплати заборгованості.

«Після мого призначення на посаду ми активізували діалог. Авіакомпанія відновила оплату, але при цьому ми очікуємо пропозиції про те, як вона планує реструктуризувати досі наявні фінансові зобов'язання», — зазначив голова Украероруху.

Читайте також:МАУ нагадали про борги перед державою

Ярмак додав, що всі інші авіакомпанії вчасно оплачують свої рахунки.

Кредитні картки для тих, хто часто буває за кордоном

Що відомо про збитки

  • В 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що у 8,9 рази більше ніж у попередньому році (304,51 млн грн).

  • Співвласник МАУ Арон Майберг вважає, що збитки МАУ багато в чому обумовлені прорахунками політики в авіаційній галузі. За його словами, за 5 років авіакомпанія переплатила $216 млн через необхідність обльоту повітряного простору Сходу України, Криму і території РФ, високих акцизів на авіаційне паливо і завищені ставки на аеронавігаційне обслуговування.

  • МАУ заборгувала державі близько 300 млн грн по сплаті до авіаційного спецфонду.

Раніше повідомлялося

  • Міністр інфраструктури Владислав Криклій раніше заявив, що МАУ повинна вирішити питання боргів перед державою, інакше компанія — банкрут.

  • Напередодні МАУ заявила про значне скорочення польотної програми і закриття частини маршрутів з 16 листопада. Скорочення програми польотів обумовлено необхідністю оптимізації витрат авіакомпанії і повернення її в зону беззбитковості.