Чому відклали запуск
За словами Бахматова, впровадження електронного квитка відклали, зокрема, через неповну готовність метрополітену до запуску.
«Якщо наземний транспорт повністю готовий, то метро – не дуже», – зазначив він.
Читайте також: Які зміни очікують на київський громадський транспорт (перелік)
Як планували впроваджувати е-квиток
Раніше в КМДА планували повністю перейти на е-квиток 31 жовтня.
Передбачалося, що жетони й талони будуть остаточно вилучені з обігу. Також у метрополітені повідомляли, що згодом відмовляться також від зеленої картки.
Для оплати проїзду киянам пропонували користуватися Kyiv Smart Card, QR-квитками та іншими електронними способами оплати.
Утім, за два тижні до заявленої дати переходу на е-квиток у КМДА заявили про відтермінування запуску е-квитка через «невирішені проблеми поїздок для пільгових категорій пасажирів».
Раніше повідомлялося
- Тестувати електронний квиток у Києві почали рік тому — 1 листопада 2018 року. А рішення про запровадження єдиного електронного квитка у громадському транспорті Верховна Рада ухвалила ще на початку 2016 року.
Читайте також: Водії незабаром зможуть оформити електронні права і техпаспорт