За кращий відгук вересня «Мінфін» вирішив нагородити читача з ніком Sibl, який написав «Укрсиб не для бізнесу». Переможця чекає грошовий приз.

Історія цього цікавого квесту, за словами клієнта банку, розпочалася з бажання оформити банківську картку для ФОП. Оптимальним варіантом здавався Укрсиббанк. Sibl задоволений обслуговуванням банку як фізична особа і не міг припустити, що ця проста процедура затягнеться на 8 днів. Виявилося, новий додаток фінустанови не має доступу до валютних рахунків. Як результат — нові комп'ютерні навички, витрачений час, очікування і 6 походів у банк.

Про все по порядку. Спочатку користувач відкривав гривневий рахунок. Він пішов у відділення Укрсиббанку. Написав заяву і отримав відмову через погано зняті копій документів. Клієнт повторив процедуру заново, підписав договір і почекав один день до активації кабінету. Потім з'явилася необхідність відкрити валютний рахунок.

Наш читач знову звернувся у відділення. Залишив заявку і підписав договір. І тут почалося найцікавіше — новий інтернет-банкінг Укрсиббанку не має доступу до валютних рахунків. З'ясувалося, що такий доступ дає стара система Стар Аксес. Наполегливий клієнт вирішив зареєструватися у старій системі, але і це не вийшло.

«Chrome не пускає далі — потрібна Java. При цьому в Chrome підтримка Java вже давно відключена і її навіть не включити. Далі було багато танців з бубном і спроба реєстрації через Opera, Safari, Tor, Firefox — десь неможливо пройти далі, десь можна включити підтримку Java але вшиті посилання на плагін для браузера виявилися битими», — ділиться враженнями користувач.

Клієнт зателефонував на 729 і попросив пояснити, які є альтернативні варіанти. Оператор банку сказав, що в Стар Аксес можна працювати тільки в Internet Explorer 11. Клієнт принципово відмовився. Скачав за порадою Стар Аксес Лаунчер. Витратив час на установку певної версії Java. А попереду черговий похід в банк і підпис нових паперів.

«Починаю замислюватися про обслуговування ФОП в іншому банку. Дізнався, що в інших банках рахунок для ФОП відкривають миттєво і достатньо одного походу в банк. Ще й усілякі плюшки дають навантаження типу нормальних фінансових умов і голд картки. В деяких інших банках відкриття валютних рахунків — це відправлення запиту зі свого особистого кабінету і підтвердження протягом 3-х годин. Доступність усіх послуг з будь-яких пристроїв і платформ», — розповідає автор.

Sibl називає таке обслуговування бюрократією. Каже, що випробував величезні незручності та негативні емоції. І нагородив банк двома зірочками. Укрсиббанк поки що ніяк не прокоментував ситуацію.

Як стати учасником програми «Кращий відгук місяця«

  • Зареєструватися на сайті «Мінфін».

  • Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.

Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.